Inzerát nestačí aneb jak přilákat co nejvíce zájemců

Doba jde dopředu. Dříve stačilo mít tři řádky v novinách, pak se rozmohla internetová inzerce. Ta je sice stále nosným, ale už ne jediným marketingovým kanálem.

Videoprohlídky

Videa už nejsou úplně horkou novinkou, ale i tak patří stále v inzerci mezi výjimky. A přitom inzeráty s video-prohlídkami mají daleko větší počty zobrazení než ty, u kterých jsou pouze fotky.

Sociální sítě

Říká se, kdo není na facebooku, jako by nebyl. Ne, že by inzerce na facebooku byla nezbytnost, ale jedná se o další celkem aktivní skupinu potenciálních zájemců. A pokud se zaměříte na inzerci v tematických skupinách, dost možná zde najdete i kupce pro vaši nemovitost.

Letáčky v lokalitě

Celkem často projeví o nemovitost zájem někdo z sousedství. Třeba sám ani nehledá, ale když uvidí příležitost, rád ji zprostředkuje rodině či známým, které by chtěl mít poblíž.

Zeptejte se svého makléře, jaké způsoby marketingu používá on. My v RE/MAX využíváme marketingový plán o 74 bodech. Rádi Vám jej předstávíme. Pro sjednání schůzky mě kontaktujte na čísle 601 601 802.

Ve všední dny od 9:00 do 16:00 můžete volat do kanceláře v Otrokovicích: tel.: 571 613 813

Sledujte a sdílejte mně: